تغییرات در مپ 6.75
DOTA
وبلاگ تخصصی دوتا

thumb Tuskarr Dota 6.75 یونیتهای تحت کنترل Tuskar ( مثل ایلوژن و آیتم Helm of The Dominator ) به همراه اسکیل دوم (Snowball) Snowball Dota 6.75 این هیرو حمل میشوند.


thumb Troll Warlord Dota 6.75 اسکیل چهارم (Battle Trance) Battle Trance Dota 6.75 هیروی Troll Warlord دارای زمان اثر کامل روی هیروهای دوست شد.


thumb Treant Protector Dota 6.75 عملکرد دو اسکیل هیروی Treat Protector تغییر کرد.

اسکیل سوم ( Living Armor ) Living Armor Dota 6.75 :

کلید میانبر: V

نوع: Active ( قابل استفاده )

هدف: خود هیرو و هیروها و یونیتهای خودی

زمان اثز: ۲۰ ثانیه

عملکرد: زمانی که این اسکیل رو روی هیروی خودی یا خودتون و یا یونیتها می زنید، به ترتیب ۴/۶/۸/۱۰ HP Regeneration ( پر شدن خون ) میده.

و زمانی که این اسکیل رو به هیروی خودی و یا خودتون می زنید باعث میشه که علاوه بر عملکرد بالا هیروی مورد نظر، مقدار ۲۰/۴۰/۶۰/۸۰ از دمیجهای فیزیکی رو نخوره.

اسکیل چهارم (Overgrowth) Overgrowth Dota 6.75 :

عملکرد: این اسکیل دیگه دمیجی وارد نمیکنه و فقط هیروها رو نگه میداره.

زمان نگه داشتن هیروها: از ۳ به ۳/۳٫۷۵/۴٫۵ ثانیه تغییر کرد.

زمان Cooldown: از ۱۱۵/۱۰۵/۹۵ به ۸۰ ثانیه تغییر کرد.


thumb Stone Giant Dota 6.75 رنج اسکیل دوم ( Toss’s ) Toss Dota 6.75 هیروی Tiny از ۷۰۰/۹۰۰/۱۱۰۰/۱۳۰۰ به ۱۳۰۰ تغییر کرد.


thumb Soul Keeper Dota 6.75 تغییرات در ۳ اسکیل هیروی Soul Keeper به شرح زیر است.

تغییر اسکیل اول ( Reflection Reflection Dota 6.75 :

کلید میانبر: C

مانای مورد نیاز: ۵۰

نوع: Active ( قابل استفاده )

هدف: فقط یک واحد از نیروی دشمن

زمان اثز: ۵ ثانیه

زمان دوباره سازی: ۲۲/۱۸/۱۴/۱۰

عملکرد: این اسکیل رو دیگه فقط میتونید بر روی یک یونیت یا هیروی دشمن بزنید و زمانی که زدید اتک اسپید و موو اسپید دشمن رو پایین میاره و یک ایلوژن که قابل اتک نیست از دشمن ایجاد میکنه که ایلوژن مشخصات زیر رو داره

دمیج ایلوژن: ۴۰/۵۰/۶۰/۷۰% دشمن

اتک اسپید ایلوژن: ۶۰% دشمن

تغییر اسکیل دوم ( Zeal ) Zeal Dota 6.75 به Conjure Image 11 Dota 6.75 :

کلید میانبر: E

مانای مورد نیاز: ۸۰

نوع: Active ( قابل استفاده )

هدف: خود هیرو

زمان اثز: ۲۵ ثانیه

زمان دوباره سازی: ۱۶

عملکرد: زمانی که از این اسکیل استفاده می کنید، از هیرویی که در زمان استفاده از این اسکیل هستید ( رنج و یا معمولی ) یک ایلوژن تحت کنترل شما میسازد که درصدی از دمیج شما را دارد و مقدار بیشتری نسبت به شما از واحد های دشمن دمیج می خورد.

درصد دمیج ایلوژن نسبت به شما: ۳۰/۴۰/۵۰/۶۰%

میزان درصد دیمج خوردن نسبت به شما: ۳۰۰%

تغییر اسکیل سوم ( Metamorphosis ) Metamorphosis Dota 6.75:

کلید میانبر: T

مانای مورد نیاز: ۵۰

نوع: Active ( قابل استفاده )

هدف: خود هیرو

زمان اثز: ۴۰ ثانیه

زمان دوباره سازی: ۱۵۰

عملکرد: تبدیل شدن هیرو به یک هیروی قدرتمند دور زن با مشخصات زیر

دمیج اضافه: ۱۵/۳۰/۴۵/۶۰

اتک رنج: ۵۰۰


 Dota 6.75 اسکیل دوم (Ancestral Spirit) Ancestral Spirit Dota 6.75 هیروی Tauren Chieftain دیگه تحت کنترل شماست و شما اونو به هر جا می تونید ببرید و نیازی به حرکت خود شما نیستو در ضمن ایلوژنی که توسط اسکیل دوم شما ساخته میشه دیگهخودش دارای اسکیل برگشت و Echo Stomp هستش.


thumb Shadow Fiend Dota 6.75 اسکیل چهارم (Requiem of SoulsRequiem of Souls Dota 6.75 هیروی Shadow fiend تغییر کرده به شکل زیر:

زمانی که هیروی شما داره میمیره در لحظات آخر اسکیل چهارمش فعال میشه دمیجی بر حسب نصف souls هایی که جمع کردید به دشمنان اطراف وارد میکنه. این عمل اسکیل چهارم شما رو توی cooldown نمیندازه و حتی اگه تو cooldown باشه باز عمل میکنه.

تعداد Souls هایی که از کشتن هیرو ها بدست می آورید از ۶ به ۱۲ تغییر کرد.

thumb Phoenix Dota 6.75 تغییرات در ۴ اسکیل هیروی Phoenix :

تغییر اسکیل اول (Icarus Dive) Icarus Dive Dota 6.75 :

کلید میانبر: D

مانای مورد نیاز: ۰

نوع: Active ( قابل استفاده )

هدف: خود هیرو

زمان اثز: ۴ ثانیه

زمان دوباره سازی: ۲۶/۲۴/۲۲/۲۰

عملکرد: زمانی که از این اسکیل استفاده می کنید هیروی شما ۱۰% از خون خودش رو از دست میده و در عوض موو اسپید شما دو برابر شده و به یونیتهای خودی نزدیک شما خون میدهد اما زمانی که شما از این اسکیل اسفاده می کنید ۵۰% دمیج بیشتری می خورید.

میزان خون دادن به یونیتها: ۰٫۷۵/۲٫۲۵/۳٫۷۵/۵٫۲۵% در ثانیه

رنج اثر: ۶۰۰

تغییر اسکیل دوم (Fire Spirits) Fire Spirits Dota 6.75 :

کلید میانبر: F

مانای مورد نیاز: ۸۰/۹۰/۱۰۰/۱۱۰

نوع: Active ( قابل استفاده )

هدف: هیرو و یونیتهای دشمن

زمان اثز: ۴ ثانیه

زمان دوباره سازی: ۴۵/۴۰/۳۵/۳۰

عملکرد: زمانی که از این اسکیل استفاده می کنید ۱۵% از خون شما کم میشه در عوض ۴ پرنده به دور شما می چرخند که می توانید هر یک از آنها را به محوطه ای بفرستید و دشمنان موجود در آن محوطه، هر ثانیه مقداری دمیج می خورند و اتک اسپید آنها بسیار پایین می آید.

رنج اثر: ۱۷۵

رنج زدن: ۱۴۰۰

مقدار دمیج وارده در ثانیه: ۲۰/۴۰/۶۰/۸۰

مقدار کم کردن اتک اسپید: -۱۵۰

زمان چرخیدن پرنده ها: ۱۲٫۵ ثانیه

سرعت حرکت پرنده ها : ۹۰۰

تغییر اسکیل سوم (Sun Ray)  نظرات شما عزیزان:





تاریخ: یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:تغییرات,مپ,وارکرافت,وبلاگ,پویان,فروغی,6,75,دوتا,
ارسال توسط pooyan

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 36
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 177
بازدید کل : 964741
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 36
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 177
بازدید کل : 964741
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

کد آیا میدانید دوتاآلستار